Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jest praca w urzędach w Rzeszowie [OFERTY]

Agnieszka
archiwum
Przygotowaliśmy dla Was przegląd ofert pracy w urzędach w Rzeszowie.

Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Stanowisko: zastępca naczelnika wydziału w Wydziale Administracyjno-Technicznym
Zakres zadań:
- zastępowanie Naczelnika Wydziału Administracyjno-Technicznego w czasie jego nieobecności w pracy, w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z przepisami wykonywania zadań Wydziału,
- sporządzanie planów wydatków, bieżąca ich weryfikacja oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Budżetu, Finansów i Egzekucji Należności Pieniężnych, w celu terminowej realizacji zaplanowanych wydatków,
- koordynowanie spraw administracyjno-technicznych między innymi z zakresu zamówień publicznych, zaopatrzenia, gospodarki magazynowej i transportu, w celu prawidłowego wykonywania zadań Wydziału,
- koordynowanie sporządzania opisów faktur pod względem merytorycznym, w celu prawidłowej realizacji Polityki rachunkowości.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe prawo lub administracja lub ekonomia
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji publicznej, w tym 1 rok na stanowisku kierowniczym
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- Znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy,
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- Znajomość przepisów ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Termin składania dokumentów: 22.12.2016
Więcej informacji.

Pracodawca: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Stanowisko: starszy specjalistado spraw: gospodarki przestrzennej w Oddziale Gospodarki Przestrzennej w Wydziale Infrastruktury
Zakres zadań:
- analizowanie i ocenianie dokumentacji prac planistycznych i treści uchwalanych przez gminy miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian, a także studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz ich zmian w zakresie zgodności z przepisami prawa,
- prowadzenie postępowań administracyjnych do przygotowania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy na terenach zamkniętych w tym: sprawdzanie kompletności wniosku i dokumentacji, sporządzanie analizy i przygotowywanie pism z tym związanych,
- opracowywanie opinii merytorycznych do projektów: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz ich zmian,
- uzgadnianie projektów: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz ich zmian, decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- prowadzenie spraw, związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego przez wojewodę.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe na kierunku architektura, urbanistyka lub gospodarka przestrzenna lub inne wyższe i studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej: przy opracowywaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin lub przy przygotowywaniu decyzji o warunkach zabudowy i ustalaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - powyżej 4,5 roku,
- znajomość przepisów ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o dostępie do informacji publicznej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz o ochronie danych osobowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Termin składania dokumentów: 20.12.2016
Więcej informacji

Pracodawca: Urząd Statystyczny w Rzeszowie
Stanowisko: główny specjalista do spraw: programowania w Wydziale Informatyki
Zakres zadań:
- Programowanie aplikacji oraz systemów informatycznych oraz tworzenie oprogramowania wspomagającego pracę wydziałów Urzędu
- Udoskonalanie i modyfikacja kodów źródłowych aplikacji w zakresie powierzonych części oprogramowania oraz zapewnienia niezawodności i bezpieczeństwa aplikacji
- Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji oprogramowania oraz opracowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników
- Testowanie wytworzonych aplikacji
- Współdziałanie w udostępnieniu i upowszechnianiu wyników poprzez realizację zamówień zleceniodawców zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie powierzonych systemów
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
- doświadczenie zawodowe: w branży informatycznej m.in. programowaniu obiektowym
- Rzetelność
- Zorientowanie na osiąganie celów oraz dobra organizacja własnej pracy
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej i pisemnej
- Umiejętność myślenia analitycznego
- Kreatywność
- Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie instrukcji technicznych i rozumienie literatury przedmiotu
- Praktyczna znajomość przynajmniej jednego z wymienionych języków programowania: C#, Java
- Znajomość języka SQL
- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych
- Znajomość ustawy o statystyce publicznej
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Termin składania dokumentów: 16.12.2016
Więcej informacji

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Stanowisko: podinspektor w Oddziale kontroli zamówień publicznych Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich
Zakres zadań:
- realizacja zadań w zakresie pełnienia przez samorząd województwa roli podmiotu wdrażającego dla zadań delegowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (agencję płatniczą) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (PROW 2014-2020) określonych przepisami ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz postanowieniami umowy delegowania zadań zawartej pomiędzy Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie a Samorządem Województwa Podkarpackiego w zakresie weryfikacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz czynności związanych z tym procesem,
- współpraca z innymi komórkami Departamentu w zakresie wykonywanych zadań,
- prowadzenie innych czynności i działań z zakresu weryfikacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, wynikających z zapisów proceduralnych lub programowych,
- przygotowywanie i przedkładanie do zatwierdzenia przez kierownika Oddziału kontroli zamówień publicznych dokumentów i pism,
- korespondencja z podmiotami zewnętrznymi,
- okresowa weryfikacja/kontrola prawidłowości danych zapisanych w elektronicznych bazach danych,
- wprowadzanie informacji do elektronicznych baz danych Departamentu PROW, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- doświadczenie zawodowe w stosowaniu przepisów dotyczących zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
- znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks cywilny (w części dotyczącej zamówień publicznych),
- znajomość przepisów ustawy Kodeks karny (w części dotyczącej przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu),
- znajomość przepisów prawa UE dotyczących udzielania zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz przepisów ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności a także aktów wykonawczych do wymienionych ustaw,
- znajomość wybranych zagadnień z dziedziny finansów publicznych w tym: form organizacyjno-prawnych jednostek sektora finansów publicznych, zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych, zasad i zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość przepisów związanych ze zwalczaniem nieuczciwej konkurencji a także dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego oraz ochrony informacji niejawnych,
- znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Termin składania dokumentów: 16 grudnia 2016
Więcej informacji

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Stanowisko: podinspektor w Oddziale wdrażania Programu Operacyjnego„Rybactwo i Morze" 2014-2020 Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich
Zakres zadań:
- monitorowanie realizacji wdrażanych działań, przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań zgodnie z aktualną książką procedur, a także przygotowywanie i przekazywanie innych sprawozdań nie wynikających z książek procedur na potrzeby m.in.: Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
- obsługa wniosków o dofinansowanie, w tym:
- weryfikacja wniosków o dofinansowanie,
- dokonywanie wyboru operacji do finansowania,
- występowanie do innego podmiotu w celu uzyskania opinii/informacji,
- przygotowywanie umów o dofinansowanie oraz aneksów do umów o dofinansowanie do podpisu przez Marszałka/Dyrektora Departamentu, rejestrowanie umów i aneksów,
- wprowadzanie do systemu informatycznego danych z wniosku o dofinansowanie, umów o dofinansowanie i aneksów,
- obsługa dokumentów związanych z prawnym zabezpieczeniem wykonywania zobowiązań przez beneficjenta, w tym zwrot dokumentów,
- rozpatrywanie informacji o odmowie przyznania pomocy lub jej zmniejszeniu,
-przygotowywanie dokumentów w zakresie rozwiązania umowy o dofinansowanie na wniosek beneficjenta,
- sporządzanie i przekazywanie do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poświadczenia kwalifikowalności poniesionych wydatków w ramach osi priorytetowej IV,
- opiniowanie procedur dotyczących PO RYBY,
- przeciwdziałanie występowaniu nieprawidłowości w realizacji operacji, wykrywanie nieprawidłowości oraz raportowanie o wykryciu nieprawidłowości,
- przeprowadzanie kontroli w miejscu realizacji operacji, w tym"
- przeprowadzanie kontroli na zlecenie,
- przeprowadzanie kontroli związania z celem,
- sporządzacie informacji pokontrolnej,
- udział w przygotowywaniu projektów rocznych planów kontroli.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne, rolnicze lub o kierunku ochrona środowiska,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku związanym z realizacją projektów finansowanych ze środków europejskich,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o wspieraniu zrównoważonego rozwoju sektora rybackiego z udziałem Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego,
- znajomość przepisów ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwrotu pomocy finansowej na realizację operacji w ramach działań wsparcie przygotowawcze i realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność, w tym koszty bieżące i aktywizacja, objętych Priorytetem 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, zawartym w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze",
- znajomość Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020,
- znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
Termin składania dokumentów: 16 grudnia 2016
Więcej informacji

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Stanowisko: podinspektor w Oddziale wdrażania Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich
Zakres zadań:
- informowanie potencjalnych beneficjentów o zasadach i trybie naboru/konkursu wniosków o przyznanie pomocy w ramach typów poddziałań/operacji: „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", „Gospodarka wodno-ściekowa", „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów", „Scalanie gruntów", „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność", „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania" objętych PROW 2014-2020 oraz o obowiązkach wynikających z przyznania tej pomocy,
- udział w opiniowaniu i zgłaszaniu uwag do projektów aktów prawnych wpływających do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego (UMWP),
- udział w działaniach mających na celu promocję PROW 2014-2020,
- organizowanie oraz prowadzenie konferencji, seminariów, spotkań informacyjnych, szkoleń, wykładów, wystaw, prezentacji dla potencjalnych beneficjentów,
- udział w opracowywaniu informacji na temat PROW 2014-2020 dla organów Samorządu Województwa,
- przygotowywanie projektów uchwał dla Zarządu Województwa Podkarpackiego o ogłoszeniu konkursu/naboru wniosków o przyznanie pomocy,
- wykonywanie czynności pracownika weryfikującego lub sprawdzającego, zgodnie z wyznaczeniem przez kierownika Oddziału,
- przeprowadzanie kontroli administracyjnych wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z obowiązującymi procedurami, z wyłączeniem kontroli zamówień publicznych,
-zlecanie, w uzasadnionych przypadkach, przeprowadzenia wizytacji w miejscu,
- udział w przypadku wyznaczenia przez Dyrektora Departamentu w procesie rozpatrywania wezwań do usunięcia naruszenia prawa zgodnie z obowiązującą procedurą,
- przygotowywanie dla Zarządu Województwa projektów list rankingowych, celem ich zatwierdzenia,
- przygotowywanie projektów uchwał Zarządu Województwa w sprawie zatwierdzenia projektu listy operacji,
- przygotowywanie projektów umów oraz organizowanie procesu zawierania umów dla beneficjentów,
-wykonywanie czynności pracownika weryfikującego w procedurach postępowania z dokumentami prawnego zabezpieczenia umowy o przyznanie pomocy,
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
-gromadzenie dokumentacji związanej z obsługą wniosków o przyznanie pomocy,
- udostępnianie lub przekazywanie Agencji Płatniczej lub Komisji Europejskiej dokumentacji związanej z obsługą wniosków o przyznanie pomocy,
- stwierdzanie i rozpatrywanie nieprawidłowości zgodnie z obowiązującą procedurą,
- współpraca przy realizacji rocznych planów komunikacyjnych,
- współpraca z Oddziałem monitoringu i sprawozdawczości przy sporządzaniu planów wydatków i monitorowaniu wykorzystania środków dla wdrażania działań,
- przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu działania Oddziału,
- poddawanie się czynnościom kontrolnych dokonywanych przez upoważnione podmioty krajowe i Unii Europejskiej w zakresie wynikającym z kompetencji Oddziału wdrażania.
Wymagania niezbędne:
-wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub rolnicze,
-doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku związanym z realizacją projektów finansowanych ze środków europejskich,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- znajomość przepisów ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania, "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Termin składania dokumentów: 16 grudnia 2016
Więcej informacji

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Stanowisko: inspektor w Oddziale wdrażania Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich
Zakres zadań:
- informowanie potencjalnych beneficjentów o zasadach i trybie naboru/konkursu wniosków o przyznanie pomocy w ramach typów poddziałań/operacji: „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", „Gospodarka wodno-ściekowa", „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów", „Scalanie gruntów", „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność", „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania" objętych PROW 2014-2020 oraz o obowiązkach wynikających z przyznania tej pomocy,
- udział w opiniowaniu i zgłaszaniu uwag do projektów aktów prawnych wpływających do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego,
- udział w działaniach mających na celu promocję PROW 2014-2020,
- organizowanie oraz prowadzenie konferencji, seminariów, spotkań informacyjnych, szkoleń, wykładów, wystaw, prezentacji dla potencjalnych beneficjentów,
- udział w opracowywaniu informacji na temat PROW 2014-2020 dla organów Samorządu Województwa,
- przygotowywanie projektów uchwał dla Zarządu Województwa Podkarpackiego o ogłoszeniu konkursu/naboru wniosków o przyznanie pomocy,
- wykonywanie czynności pracownika weryfikującego lub sprawdzającego, zgodnie z wyznaczeniem przez kierownika Oddziału,
- przeprowadzanie kontroli administracyjnych wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z obowiązującymi procedurami, z wyłączeniem kontroli zamówień publicznych,
- zlecanie, w uzasadnionych przypadkach, przeprowadzenia wizytacji w miejscu,
- udział w przypadku wyznaczenia przez Dyrektora Departamentu w procesie rozpatrywania wezwań do usunięcia naruszenia prawa zgodnie z obowiązującą procedurą,
- przygotowywanie dla Zarządu Województwa projektów list rankingowych, celem ich zatwierdzenia,
- przygotowywanie projektów uchwał Zarządu Województwa w sprawie zatwierdzenia projektu listy operacji,
- przygotowywanie projektów umów oraz organizowanie procesu zawierania umów dla beneficjentów,
- wykonywanie czynności pracownika weryfikującego w procedurach postępowania z dokumentami prawnego zabezpieczenia umowy o przyznanie pomocy,
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
- gromadzenie dokumentacji związanej z obsługą wniosków o przyznanie pomocy,
- udostępnianie lub przekazywanie Agencji Płatniczej lub Komisji Europejskiej dokumentacji związanej z obsługą wniosków o przyznanie pomocy,
- stwierdzanie i rozpatrywanie nieprawidłowości zgodnie z obowiązującą procedurą,
- współpraca przy realizacji rocznych planów komunikacyjnych,
- współpraca z Oddziałem monitoringu i sprawozdawczości przy sporządzaniu planów wydatków i monitorowaniu wykorzystania środków dla wdrażania działań,
- przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu działania Oddziału,
- poddawanie się czynnościom kontrolnych dokonywanych przez upoważnione podmioty krajowe i Unii Europejskiej w zakresie wynikającym z kompetencji Oddziału wdrażania.
Wymagania niezbędne:
-wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub rolnicze,
- co najmniej pięcioletni staż pracy w tym co najmniej dwuletni staż pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z realizacją projektów finansowanych ze środków europejskich,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- znajomość przepisów ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania, "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Termin składania dokumentów: 16 grudnia 2016
Więcej informacji

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Stanowisko: inspektor w Oddziale nadzoru i kontroli nad lokalnymi grupami działania
Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich
Zakres zadań:
- realizacja zadań instytucji zarządzającej w zakresie rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność jako instytucji pośredniczącej, określonych przepisami o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności, obejmujących w szczególności:
- realizację zadań zgodnie z trybem i terminami wynikającymi z obowiązujących przepisów, umowy delegowania oraz procedur i instrukcji,
- stosowanie procedur i instrukcji przekazanych przez agencję płatniczą,
- sprawowanie nadzoru nad Lokalnymi Grupami Działania,
- prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem poddziałania „Wsparcie przygotowawcze" w zakresie przyznania pomocy,
- prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem poddziałania „Wsparcie kosztów bieżących i aktywizacji" w zakresie przyznania pomocy,
- pełnienie roli pracownika weryfikującego,
- pełnienie roli pracownika sprawdzającego, w przypadku wyznaczenia przez kierownika Oddziału nadzoru i kontroli nad lokalnymi grupami działania,
- prowadzenie spraw związanych z wyborem lokalnych strategii rozwoju w ramach rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność,
- ocenę racjonalności harmonogramów planowanych działań komunikacyjnych wraz ze wskaźnikami realizacji tych działań,
- analizę sprawozdań z realizacji LSR,
- przeprowadzanie kontroli prawidłowości realizacji lokalnych strategii rozwoju przez lokalne grupy działania,
- wykrywanie, przeciwdziałanie występowaniu nieprawidłowości a w przypadku ich wystąpienia niezwłoczne podejmowanie działań w celu ich usunięcia oraz zapobieganie ich ponownemu wystąpieniu,
- prowadzenie spraw związanych ze składanymi przez podmioty ubiegające się o przyznanie pomocy/beneficjentów skargami do sądów administracyjnych i pozwami składanymi do sądów powszechnych w przypadkach odmowy przyznania pomocy,
- umożliwienie przeprowadzenia kontroli przez organy kontroli skarbowej, NIK, przedstawicieli KE, ETO, Instytucję Zarządzającą, agencję płatniczą oraz inne uprawnione podmioty oraz przekazywanie agencji płatniczej informacji o tych kontrolach, ich wynikach oraz sposobie realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,
- umożliwienie agencji płatniczej przeprowadzenia działań monitoringowych,
- umożliwienie agencji płatniczej przeprowadzenie audytu,
- udostępnianie lub przekazywanie uprawnionym podmiotom dokumentacji związanej z obsługą wniosków o przyznanie pomocy,
- prowadzenie przez trenerów szkoleń, konsultacji zapewniających prawidłowe wykonywanie zadań,
- stosowanie Zasad przepływu informacji dotyczących szczegółowych warunków i trybu przyznawania i zatwierdzania pomocy finansowej oraz stosowania procedur w zakresie zadań delegowanych przez agencję płatniczą do podmiotów wdrażających w ramach PROW na lata 2014-2020,
- bieżące wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
- współpraca z innymi komórkami Departamentu w zakresie wykonywanych zadań,
- prowadzenie innych czynności i działań z zakresu obsługi wniosków o przyznanie pomocy, wynikających z zapisów proceduralnych lub programowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub rolnicze,
- co najmniej pięcioletni staż pracy w tym co najmniej dwuletni staż pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z realizacją projektów finansowanych ze środków europejskich,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- znajomość przepisów ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Termin składania dokumentów: 16 grudnia 2016
Więcej informacji

Pracodawca: Urząd Miasta
Stanowisko podinspektor w Wydziale Komunikacji
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe magisterskie
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie może być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią
Termin składania dokumentów: 19 grudnia 2016
Więcej informacji

Pracodawca: Urząd Miasta
Stanowisko: Referent w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe o kierunku leśnictwo, biologia lub ochrona i kształtowanie środowiska
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie może być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią
Więcej informacji
Termin składania dokumentów: 15 grudnia 2016

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rzeszow.naszemiasto.pl Nasze Miasto