Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jest praca w urzędach w Rzeszowie. Sprawdź przegląd ofert [OFERTY PRACY, LISTA]

Agnieszka
123rf
Praca szuka człowieka. Przedstawiamy aktualny przegląd ofert pracy w urzędach w Rzeszowie.

STANOWISKO: księgowy do spraw: obsługi kasowej Wydział Budżetowo - Administracyjny

GDZIE: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
- złożoność zadań;
- praca przy komputerze;
- wyjazdy służbowe;
- praca w warunkach podwyższonego ryzyka.

ZAKRES ZADAŃ
- wykonywanie czynności kasowych;
- ewidencjonowanie i rozliczanie druków ścisłej ewidencji;
- rozliczanie kart drogowych;
- zaopatrywanie Inspektoratu w materiały biurowe, gospodarcze, druki;
- prowadzenie ewidencji książeczek mandatowych i rozliczanie pracowników w systemie "mandaty", opracowywanie miesięcznych i rocznych sprawozdań;
- sprawdzanie i kompletowanie dokumentów do list płac

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
znajomość obsługi programów WF-Gang, Płatnik, E-dok,
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Proponowane wynagrodzenie 2100,00zł do 2300,00 zł.
Dokumenty należy złożyć do: 18.05.2018

Więcej informacji

STANOWISKO: kontroler weterynaryjny do spraw: zwalczania chorób zakaźnych zwierząt

GDZIE: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Rzeszowie

WARUNKI PRACYbudynek dwupiętrowy - brak windy;
praca przy komputerze;
praca w terenie -dojazdy samochodem służbowym;

ZAKRES ZADAŃ

wykonywanie czynności związanych ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
kontrolowanie nadzorowanych podmiotów
wykonywanie szczepień ochronnych i badań rozpoznawczych
pobieranie prób do badań

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie technik weterynarii
znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych;
prawo jazdy kategorii B
umiejętność obsługi komputera
doświadczenie przy pobieraniu prób do badań
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy złożyć do: 18.05.2018

Więcej informacji

STANOWISKO: starszy specjalista do spraw: asystent do spraw księgowości i rozliczania projektu POIiŚ pn. „Ochrona zagrożonych gatunków nietoperzy w ramach sieci Natura 2000 w województwie podkarpackim”

GDZIE: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca administracyjno - biurowa,
wyjazdy w teren,
praca przy monitorze ekranowym,
kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie,
wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
winda, brak oznaczeń, specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia

ZAKRES ZADAŃ
rozliczanie pod względem finansowym projektu pn. „Ochrona zagrożonych gatunków nietoperzy w ramach sieci Natura 2000 w województwie podkarpackim”, zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu
sporządzanie wniosków o płatność
wykonywanie zadań o charakterze logistyczno-administracyjnym w ramach projektu, w tym: opisywanie faktur i innych dowodów księgowych, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowo - księgowej, sporządzanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów dotyczących realizacji projektu
prowadzenie sprawozdawczości z rzeczowo-finansowego przebiegu realizacji projektu
obsługa systemu teleinformatycznego do rozliczania projektu: SL2014
udział w planowaniu wydatków w ramach projektu, sporządzanie wniosków o zapewnienie finansowania, wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej w ramach budżetu państwa i budżetu środków europejskich
współpraca z koordynatorem projektu „Ochrona zagrożonych gatunków nietoperzy w ramach sieci Natura 2000 w województwie podkarpackim

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe w zakresie nauk ekonomicznych lub wyższe i studia podyplomowe w zakresie nauk ekonomicznych
doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze finansowo-księgowym
znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, ustawy o służbie cywilnej
znajomość wytycznych i zaleceń w zakresie kwalifikowalności wydatków oraz sporządzania wniosku o płatność w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
umiejętność obsługi komputera MS Excel, Word
samodzielność i inicjatywa
zarządzanie zasobami
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy złożyć do: 17.05.2018

Więcej informacji

STANOWISKO: inspektor wojewódzki do spraw: administracji architektoniczno-budowlanej I instancji i ustalania lokalizacji inwestycji

GDZIE: PODKARPACKI URZĄD WOJEWÓDZKI W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na III piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

ZAKRES ZADAŃ
sprawdzanie kompletności dokumentacji i wniosku o pozwolenie na budowę, prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie projektu decyzji o pozwolenia na budowę,
sprawdzanie dokumentów zgłoszeń o zamiarze budowy lub rozbiórki obiektu budowlanego, wykonywania robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania i prowadzenie postępowania administracyjnego,
przyjmowanie i sprawdzanie rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę oraz rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę,
sprawdzanie kompletności wniosku i dokumentacji projektowej, analiza złożonych dokumentów, prowadzenie postępowania administracyjnego o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o warunkach zabudowy na terenach zamkniętych,
współudział w prowadzeniu spraw w zakresie egzekucji administracyjnej wynikających z decyzji administracji architektoniczno – budowlanej I instancji oraz rozpatrywanie skarg, wniosków i zapytań z zakresu prowadzonych spraw ,
prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych oraz przygotowywanie postanowień udzielających zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych,
prowadzenie rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę oraz rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę oraz sporządzanie rejestrów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe na kierunku architektura lub architektura krajobrazu lub budownictwo lub inżynieria środowiska
doświadczenie zawodowe: w obszarze architektoniczno-budowlanym - co najmniej 0,5 roku
znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o transporcie kolejowym, o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Kodeksu postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o dostępie do informacji publicznej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz o ochronie danych osobowych.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 400 zł.
Dokumenty należy złożyć do: 14.05.2018

Więcej informacji

STANOWISKO: inspektor wojewódzki do spraw: przygotowania i prowadzenia inwestycji

GDZIE: PODKARPACKI URZĄD WOJEWÓDZKI W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
wyjazdy w teren w celu przeprowadzania kontroli realizacji inwestycji na przejściach granicznych,
obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na V piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

ZAKRES ZADAŃ
prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na przejściach granicznych: weryfikacja projektów budowlanych, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich, harmonogramów, umów oraz uzgadnianie przedmiotowe dokumentów z wykonawcami, organami administracji, jednostką certyfikująca płatność z pomocy zagranicznej,
planowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych w zasięgu terytorialnym przejścia granicznego oraz dokonywanie ich końcowego rozliczenia,
dokonywanie bieżącej kontroli stanu realizacji inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji budowlanej, finansowej i statystycznej,
współudział w sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji z pomocy zagranicznej, rezerwy celowej i innych źródeł w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na prowadzone inwestycje,
współudział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
współpraca ze służbami granicznymi (polskimi i ukraińskimi) i innymi instytucjami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo lub inżynieria środowiska
doświadczenie zawodowe: 4 lata w zakresie realizacji inwestycji budowlanych
znajomość przepisów ustaw: o ochronie granicy państwowej, o finansach publicznych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 200 zł.
Dokumenty należy złożyć do: 14.05.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: główny specjalista do spraw: ochrony danych osobowych w KWP, OPP i SPAP w Rzeszowie

GDZIE: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
Ośmiogodzinny system pracy. Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku.
Realizacja zadań na opisywanym stanowisku odbywa się samodzielnie.
Od pracownika wymaga się umiejętności interpretacji i prawidłowego stosowania przepisów i procedur. Kilka razy w roku kontakt z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w celu przesyłania sprawozdań.

ZAKRES ZADAŃ
Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
Prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych przetwarzanych przez administratora danych (Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie) w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
Opracowywanie oraz opiniowanie projektów aktów wewnętrznego kierowania w zakresie danych osobowych w celu prawidłowego funkcjonowania pracy jednostki;
Prowadzenie czynności wyjaśniających w przypadku prowadzenia nieprawidłowości dotyczących naruszenia zasad przestrzegania danych osobowych w celu przywrócenia stanu zgodnego z prawem;
Organizowanie i prowadzenie szkoleń w celu zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
Koordynowanie procesu udostępniania informacji publicznej w zakresie udostępniania informacji ze zbioru danych osobowych wpisanych do rejestru zbioru danych osobowych przetwarzanych przez administratora danych w celu przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
Wykonywanie sprawozdań na zlecenie Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych oraz dokumentowanie przebiegu czynności i przedkładanie administratorowi danych celem zatwierdzenia i przesłania do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: wyższe
Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych lub ochrony informacji niejawnych
Znajomość przepisów: ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych
Znajomość rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie trybu i sposobu realizacji zadań w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora bezpieczeństwa informacji oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie sposobu prowadzenia przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestru zbiorów danych
Znajomość rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 10 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów zgłoszeń powołania i odwołania administratora bezpieczeństwa informacji
Znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 11 grudnia 2008 r. w sprawie wzoru zgłoszenia zbioru do rejestracji generalnemu inspektorowi ochrony danych osobowych oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2011 r. w sprawie szczegółowych warunków organizacyjnych i technicznych, które powinien spełniać system teleinformatyczny służący do identyfikacji użytkowników
Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
Znajomość Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (w szczególności art. 47 i art.51)
Umiejętność i łatwość komunikacji oraz znajomość obsługi komputera
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy złożyć do: 11.05.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: inspektor do spraw: ds. dokumentacji i obsługi laboratoryjnej

GDZIE: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
- praca biurowa w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu / Laboratorium Wojewódzkie /, stopień nasilenia prac związany z sezonowością w rolnictwie,
- kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- praca z aparaturą i sprzętem analitycznym, praca przy mikroskopie
- praca wymagająca kontaktu z odczynnikami chemicznymi,
- występuje kontakt z środkami ochrony roślin, nasionami zaprawionymi oraz możliwy kontakt z czynnikami alergizującymi /pyły organiczny pochodzenia roślinnego/,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych / m.in. drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów itp./,
- gotowość do krajowych wyjazdów szkoleniowych,
- pomieszczenia laboratoryjne i biurowe zlokalizowane są na parterze, budynek nie posiada windy, pomieszczenia sanitarno -higieniczne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- budynek stwarza barierę architektoniczną dla osób mających trudności z poruszaniem się,

ZAKRES ZADAŃ
przyjmowanie próbek do badań laboratoryjnych, sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz elektronicznego systemu obiegu dokumentacji,
dekretacja próbek w systemie informatycznym, wprowadzanie wyników badań, generowanie sprawozdań z badań i przygotowanie ich do wysyłki oraz drukowanie dziennego rejestru,
oznakowanie próbek po badaniach, umieszczanie próbek w odpowiednich pomieszczeniach zgodnie z przeznaczeniem,
przygotowywanie próbek do wysyłki oraz danych do raportów z badań,
nadzorowanie rejestru substancji chemicznych znajdujących się w laboratorium,
obsługa próbek w elektroniczym systemie obiegu dokumentacji, współudział w doskonaleniu systemów jakości na powierzonym stanowisku pracy,
współudział w badaniach w innych pracowniach laboratorium podczas dużego nasilenia prac zgodnie z przyznanymi upoważnieniami,
zapewnienie wymaganych warunków środowiska na powierzonym stanowisku, archiwizacja danych komputerowych na powierzonym stanowisku pracy, opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych procedur prawnych dotyczących procesów laboratoryjnych,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: średnie rolnicze
staż pracy: 1 rok stażu pracy w administracji rządowej lub samorządowej w obszarze związanym z rolnictwem
znajomość przepisów ustawy o ochronie roślin oraz przepisów wykonawczych
znajomość przepisów ustawy o nasiennictwie oraz przepisów wykonawczych
znajomość ustawy o służbie cywilnej
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy złożyć do: 11.05.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: starszy specjalista do spraw: oddziaływania na środowisko przedsięwzięć innych niż liniowe

GDZIE: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca administracyjno - biurowa,
wyjazdy w teren,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie,
wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
winda, brak oznaczeń, specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia

ZAKRES ZADAŃ
prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach głównie dla przedsięwzięć innych niż liniowe
uzgadnianie środowiskowych warunków realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w szczególności w zakresie geologii złóż
opiniowanie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ustalenie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko
opiniowanie projektów dokumentów o charakterze strategicznym

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe w zakresie: ochrony środowiska lub inżynierii środowiska lub biologii lub hydrologii lub melioracji lub geologii lub wyższe z działów pokrewnych ochronie środowiska i studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska
doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze ochrony środowiska
minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
znajomość ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska, znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw
bardzo dobra organizacja pracy własnej
rzetelność i terminowość
samodzielne doskonalenie zawodowe
umiejętności: rozwiązywanie problemów, współpracy, odpowiedzialność, interdyscyplinarność, samodzielność, inicjatywa
identyfikacja z misją urzędu
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: starszy specjalista do spraw: ocen oddziaływania na środowisko przedsięwzięć liniowych

GDZIE: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca administracyjno - biurowa,
wyjazdy w teren,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie,
wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
winda, brak oznaczeń, specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia

ZAKRES ZADAŃ

prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach głównie dla przedsięwzięć liniowych
uzgadnianie środowiskowych warunków realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w szczególności w zakresie gospodarki wodno-ściekowej
opiniowanie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ustalenie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko
opiniowanie projektów dokumentów o charakterze strategicznym, w szczególności w zakresie gospodarki wodno-ściekowej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe w zakresie: ochrony środowiska lub inżynierii środowiska lub biologii lub hydrologii lub melioracji lub geologii lub wyższe z działów pokrewnych ochronie środowiska i studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska
doświadczenie zawodowe: 2 lata zawodowego w obszarze ochrony środowiska
minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
znajomość ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska, znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw
bardzo dobra organizacja pracy własnej
rzetelność i terminowość
samodzielne doskonalenie zawodowe
umiejętności: rozwiązywanie problemów, współpracy, odpowiedzialność, interdyscyplinarność, samodzielność, inicjatywa
identyfikacja z misją urzędu
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: starszy specjalista do spraw: do spraw ocen oddziaływania na środowisko przedsięwzięć liniowych

GDZIE:
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca administracyjno - biurowa,
wyjazdy w teren,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie,
wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
winda, brak oznaczeń, specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia

ZAKRES ZADAŃ

prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach głównie dla przedsięwzięć liniowych
opiniowanie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ustalenie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko
uzgadnianie środowiskowych warunków realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w szczególności w zakresie gospodarki odpadami
opiniowanie projektów dokumentów o charakterze strategicznym, w celu zapewnienia właściwej strategii rozwoju gmin, powiatów, regionów i województwa

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: wyższe w zakresie: ochrony środowiska lub inżynierii środowiska lub chemii lub geologii lub wyższe inżynierskie i studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska
doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze ochrony środowiska
minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
znajomość ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska, znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw;
bardzo dobra organizacja pracy własnej;
rzetelność i terminowość;
samodzielne doskonalenie zawodowe;
umiejętności: rozwiązywanie problemów, współpracy, odpowiedzialność, interdyscyplinarność, samodzielność, inicjatywa;
identyfikacja z misją urzędu;
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy złożyć do:
11.05.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: starszy inspektor do spraw: obsługi administracyjno - biurowej i organizacji

GDZIE: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca administracyjno - biurowa,
wyjazdy w teren,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie,
wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
winda, brak oznaczeń, specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia

ZAKRES ZADAŃ

prowadzenie obsługi stron zgłaszających się do Regionalnej Dyrekcji, w tym: obsługi centrali telefonicznej, ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących, kierowanie obiegiem dokumentów i pism na potrzeby poszczególnych wydziałów, organizacja wysyłki korespondencji;
prowadzenie ewidencji delegacji służbowych, terminarza spotkań i narad oraz prowadzenie obsługi organizacyjnej spotkań , narad;
prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków, petycji w Regionalnej Dyrekcji;
prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej w RDOŚ, w tym przygotowywanie projektów planów działalności, sprawozdań z działalności;
prowadzenie spraw związanych z kontrolami zewnętrznymi przeprowadzanymi w Regionalnej Dyrekcji;
prowadzenie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, stanowiskami spraw związanych z kontrolami wewnętrznymi, w tym opracowywanie planów i sprawozdań z ich realizacji
opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Regionalnego Dyrektora oraz prowadzenie ich ewidencji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie administracyjne
doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
znajomość ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
umiejętność współpracy
asertywność, samodzielność i inicjatywa
wysoka kultura osobista
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy złożyć do:
11.05.2018
Więcej informacji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rzeszow.naszemiasto.pl Nasze Miasto