Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ubisoft: grafika w The Division pogorszona, by konsolowcy nie byli poszkodowani

Materiał Partnera Zewnętrznego
Przywykliśmy już, że po Ubisofcie można spodziewać się absolutnie wszystkiego i nie zawsze są to pozytywne rzeczy. W jednym z wywiadów przedstawiciel studia UbisoftMassive stwierdził, że sytuacja w której pecetowcy mogli cieszyć się lepszą grafiką w The Division niż konsolowcy byłaby niesprawiedliwa.

Przedstawiciel studia UbisoftMassive, odpowiedzialnego za grę MMORPG The Division, której premiera odbędzie się już w marcu, z rozbrajającą szczerością stwierdził w rozmowie z redaktorem kanału Team Epiphany w serwisie YouTube, że "byłoby niesprawiedliwym, gdyby wersja przeznaczona na komputery stacjonarne była wersją bardziej zaawansowaną graficznie od wersji na konsole". Dobrze przeczytaliście, oto jak wygląda "tolerancja" w świecie gier komputerowych w XXI wieku. :) Rozmowa dotyczyła silnika graficznego Snowdrop oraz jego ewentualnych możliwości i ograniczeń, które mogły rzutować na ostateczny wygląd gry na docelowych platformach.

Zastanawiamy się czy deweloper próbuje w ten sposób tłumaczyć konieczność zredukowania detali graficznych w wersji pecetowej ze względu na nieumiejętność poprawnego zoptymalizowania silnika graficznego, czy może faktycznie uważa, że niesprawiedliwym jest, żeby gra na bardziej zaawansowanych technologicznie urządzeniach wyglądała po prostu lepiej. Jeśli pamiętacie Watch Dogs Ubisoftu, pamiętacie też na pewno, ze gra prezentowała się w ostatecznym kształcie nieporównywalnie gorzej niż na zwiastunach.

Wypowiedź programisty Ubisoftu jest tym bardziej kontrowersyjna, że pracownik podkreślał wielokrotnie, że wersja na komputery osobiste to dla Ubisoftu zupełnie odrębny, opracowywany niezależnie temat. Przedstawiciel dewelopera poinformował także, że gracze konsolowi będą mogli zredukować poziom detali graficznych, aby gra funkcjonowała na ich konsolach nieco sprawniej... Oznacza to, że albo optymalizacja faktycznie kuleje, albo wydajność konsol nowej generacji z czasem pozostawia coraz więcej do życzenia, a deweloper pragnie zrobić wszystko, żeby płynność rozgrywki satysfakcjonowała każdego.

Śmiać się, czy płakać?
Cały wywiad obejrzycie poniżej. Kontrowersyjna wypowiedź znajduje się w okolicach 13 minuty.

Warto w tym momencie przytoczyć zapowiedź Ubisoftu sprzed dwóch lat, przekazywaną przez wtedy przez serwis Techspot. Wtedy to deweloper mówił, że stworzona zostanie: "Najlepsza gra jaką będzie się dało stworzyć, bez względu na platformę. UbisoftMassive w pełni wykorzysta możliwości komputerów osobistych w zakresie możliwości wyświetlania wspaniałej grafiki."

Komentarz jest zbędny.

Źródło: **

www.conowego.pl

**

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na olsztyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto